2012. augusztus 31., péntek

Most worn things TAG - Summer edition

Most találkoztam ezzel a tag-gel Tinánál, nagyon megtetszett, úgyhogy nem haboztam, gyorsan el is kezdtem kattintgatni a képeket a bejegyzéshez. Íme a kérdések:

1. A legtöbbet viselt körömlakk: a műkörmöm miatt továbbra sem festem a kezemet, viszont a lábaimon idén a piros volt a nyerő. Nem csak ezt a lakkot használtam, de a többi sajnos otthon maradt :(

2. A legtöbbet viselt illat: nyáron nagyon szeretem fújkálni az Avonos testpermeteket, viszont az is otthon maradt, de a Puma Flowing is nagy kedvenc volt mellettük.

3. Legtöbbet használt hajápoló: a Gliss Kur fújkálósát is szerettem, de az Avonos hajvégápoló még jobb!

4. A legtöbbet viselt táska: ez megint csak nehéz kérdés, ugyanis egyrészt imádom a táskákat, másrészt (csakhogy önmagam ismételjem) párat ebből is otthon hagytam, viszont ez a kis válltáska nagyon jó szolgálatot tesz a szaladgálós napokon.

5. A legtöbbet viselt cipő: egyértelműen ő. Szegényen meg is látszik, hogy volt hordva rendesen.
 

6. A legtöbbet viselt kiegészítő: Igazából nem nagyon váltogatom a kiegészítőket, és nem is viselek semmi különöset ezekből, csak az ezüst gyűrűket, nyakláncot. A fülbevaló már más téma, azokat szívesen cserélgetem.

7. Legtöbbet viselt ruha: Egyértelműen az F&F farmerszoknya.

8. A legtöbbet viselt alapozó: Mindig más, de nagy kedvencem (volt, amíg nem lett túl sötét, itt pedig ilyet nem lehet kapni :( ) a Garnier olajmentes BB-je.

9. A legtöbbet viselt bronzosító/pirosító: A Giordani Gold bronzosítógyöngyei, imádom!

10. A legtöbbet viselt rúzs/szájfény: Essence stay with me szájfények.

11. A legtöbbet viselt szempillaspirál: Habár hatalmas a keféje az én kicsi szemeimhez és először furcsa volt még használni is, de azóta elválaszthatatlanok vagyunk. 

12. A legtöbbet viselt szemhéjpúder: Nyáron igencsak ritkán festem a szemem úgy igazán ki, pláne szemhéjpúderekkel, de ha egyet kell választani akkor a jó öreg Color trendes-re tenném a voksom.




Ennyi lett volna, remélem tetszett. Ha bármi kérdésetek van, akkor: formspring.me/rougefanatic

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése