2012. augusztus 9., csütörtök

Hello, itt az új blog!

Sziasztok!
Valami olyasmi dolog ez, hogy ha új élet, akkor új blog. Sokáig nem jelentkeztem, nem írtam postokat, nem írtam hozzászólásokat. Nyílván egyrészt ott volt az egyik ok, az érettségi, a másik, nagyobb dolog pedig az utazás. Ugyanis most már nem Magyarországról írom majd nektek az új bejegyzéseket, hanem Ausztráliából. Elég nagy változás ez az életembe, és úgy gondoltam, akkor már belevágok egy új blogba is. A régit már nem volt kedvem szerkeszteni, és folyamatosan csak arra tudtam gondolni, hogy egy teljesen újat szeretnék, elölről kezdeni az egészet. Sokat gondolkodtam, hogy biztos, hogy kell e ez nekem, főleg, hogy ha elköltözöm, lesz e rá időm, de úgy voltam vele, hogy ha nem vágok bele, nem tudom meg. Most pedig végleg eldöntöttem, belevágok, lelkesen fogom csinálni. Tisztában vagyok vele, hogy a régi blog egy nulla volt kb, de valahol el kellett kezdenem nekem is. Egy kicsit nekem is elegem lett a terméktesztekből és a zsákmányos bejegyzéseimből. Nem mondom, hogy most majd nem lesz ilyen, lesz, de nem csak ez. Próbálok más témákról is írni, esetleg outfit bejegyzésre is gondoltam, bár nem tudom, érdekelne-e Titeket?! Folyamatosan töröm az agyam az új ötleteken, hogy ne legyen unalmas a blog a jövőben, remélem, hogy ezt sikerül megvalósítanom. Igyekszem minél többet jelentkezni és írni Nektek, remélhetőleg az internet sem fog majd az utamba állni. Köszönöm, hogy elolvastátok, és írjatok, hogy mi érdekelne Titeket, miről olvasnátok, és én igyekszem megvalósítani.
Ja, és van formspring-em, remélem mindent jól csináltam és lehet használni, ha nem akkor szóljatok :)



Puszi, B

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy új blogba kezdtél és sok sikert az új életedhez ! Egyébként nem tudom miért ,de nekem a fejlécben lévő kép valamiért nem tetszik:S Írhatnál arról, hogy hogy jutottál ki Ausztráliába, miket kellett beszerezned a kiutazáshoz, pár jótanácsot, mit érdemes megnézni, mit kellett beszerezned, mert otthon eszedbe sem jutott vagy rájöttél , hogy hiányzik de kint nem beszerezhető... nem tudom ilyesmikre szerintem sokan kíváncsiak lennének vagy csak egyáltalán hogy éled meg lelkileg azt, hogy messze vagy az otthonodtól. Sok sikert !

    VálaszTörlés
  2. De aranyos vagy, köszönöm szépen. A kép egyelőre átmeneti, nekem megtetszett, de majd ha találok jobbat, lecserélem :) Persze, írni fogok majd, csak össze kell szedni a gondolatokat. No meg arról is lehetne írni, hogy hogy élem meg ezt az egészet lelkileg. Nagyon nem könnyen. Puszi!

    VálaszTörlés