2012. augusztus 27., hétfő

Haul - Maybelline, Covergirl, Tresemmé, Avon...

Ezeket a dolgokat már régóta meg akartam mutatni Nektek, és mivel tudom, hogy az előző blogon is a legérdekeltebb bejegyzések a zsákmányolósak voltak, így nem hagyom ki ezt sem. Ezt a pár terméket apránként gyűjtöttem össze, nem egy bevásárlás eredménye.

Ajakápoló mindig kell, egy a táskába, egy az éjjeliszekrényre stb... Nekem mindig több van egyszerre. A Covergirl-t szerencsére nagyon akciósan sikerült megvenni.


Narancsos korallos szájfényem még nem volt, a pirosat pedig ugyan kaptam, de beraktam ide :)


'A hetem képekben' bejegyzésben már láthattátok, hogy új körömlakkok érkeztem, no én vettem is gyorsan kettőt, csak azt sajnálom, hogy akárhogy próbáltam, a kép sehogy sem akarta visszaadni az igazi színűket. Pedig olyan szép neonosak.



A Maybelline szemhéjpúder szintén akciós volt, én az ilyenfajta színeket kedvelem legjobban a hétköznapokra. A Tresemmé finishing spray is nagyon olcsó volt, bár először kicsit félreértelmeztem a használatát, de most már oké. Ja, és az illata isteni, imádom fújkálni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése